Když jste se začala pídit po tom, jak vlastně systém epoptávka funguje a zda by se vám vyplatilo se do něj jako dodavatelce služeb také zapojit, tak jste si samozřejmě chtěla zjistit, jak jsou s epoptávkou spokojení jiní její uživatelé. A hned první b2m reference, na kterou jste narazila, byla velice negativní, a ta za ní také, a poté ještě další a další. Až vás to docela vyděsilo, neboť ve všech hodnoceních na dané webové stránce se psalo o tom, že se jedná o podlý podvod na podnikatele, kteří za své roční poplatky vůbec nezískají žádné zakázky ani žádné jiné služby.
Propastné rozdíly v názorech
Ale naštěstí jste si zachovala dostatečně chladnou hlavu a podívala se také na jiné odkazy ve vyhledávači. A ty už byly naopak veskrze pozitivní a vyznívaly docela dobře. Takže vám nešlo na rozum, čím to může být, že část lidí je se systémem maximálně spokojená a část mu nemůže přijít na jméno. Ale posléze vám to zřejmě došlo, ten hlavní problém se nazývá konkurenční boj a vzhledem k tomu, že epoptávka v současné době kraluje na trhu elektronických zakázek, tak je dost dobře možné, že se jí snaží její konkurenti nekale podrazit nohy.